SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH
Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2008 r. Nr 223, poz. 1458) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 2009r. Nr 50, poz. 398)
DYREKTOR PRZEDSZKOLA NR 13 „SŁONECZKO” W KONINIE
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO:
SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH
- Wymagania niezbędne:
- a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
- b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i publicznych;
- c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- d) nieposzlakowana opinia;
- e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku pracy;
- f) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office, Płatnik, oprogramowanie kadrowe i płacowe, poczta elektroniczna);
- g) znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych
i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie; - h) wykształcenie wyższe lub minimum średnie ekonomiczne.
- Wymagania dodatkowe:
- a) odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność;
- b) umiejętności analityczne i interpersonalne;
- c) dokładność;
- d) umiejętność pracy w zespole;
- e) umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi instytucjami zewnętrznymi;
- f) doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista do spraw pracowniczych;
- g) wysoka kultura osobista.
- Do obowiązków pracownika należy:
- terminowe i sumienne wykonywanie przydzielonego zakresu czynności oraz zadań
i poleceń bezpośredniego przełożonego;
- przestrzeganie obowiązujących w placówce przepisów w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony mienia, zachowania tajemnicy służbowej;
- przestrzegania zasad współżycia społecznego;
- występowanie z inicjatywami w zakresie organizacji pracy;
- stałe podwyższanie własnych kwalifikacji zawodowych;
- zapobieganie marnotrawstwu sprzeniewierzeniu i kradzieży mienia.
- Zakres czynności – pracownik :
- Załatwia sprawy kadrowe i płacowe nauczycieli oraz pracowników administracyjno-obsługowych.
- Przygotowuje decyzje w sprawach zatrudnienia, przenoszenia i zwalniania nauczycieli i innych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
- Przygotowuje decyzje w sprawie zniżek godzin urlopów płatnych i bezpłatnych.
- Prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich.
- Przygotowuje decyzje określające uposażenie i przeszeregowanie nauczycieli
i pracowników administracyjno-obsługowych.
- Przygotowuje i dokonuje operacji bankowych przez elektroniczne konto bankowe zgodnie z przepisami zawartymi w umowie z bankiem.
- Prowadzi dokumentację osobową nauczycieli (teczki osobowe) oraz pracowników administracyjno-obsługowych.
- Przygotowuje skierowania na kursy, studia oraz inne formy doskonalenia nauczycieli.
- Zajmuje się sprawami socjalno-bytowymi wszystkich pracowników przedszkola.
- Współpracuje z gł. Księgowym celem zapewnienia w budżecie niezbędnych środków na płace (kalkulacje płac, waloryzacja itp.)
- Sporządza listy płac personelowi pedagogicznemu i administracyjno-obsługowemu Przedszkola nr 13.
- Sporządza miesięczne rozliczenia podatków do umów.
- Sporządza imienne miesięczne załączniki do podatku PIT-8.
- Sporządza imienną roczną informację PIT-11.
- Prowadzi sprawy związane z odprowadzaniem podatku od osób prawnych.
- Sporządza sprawozdania statystyczne.
- Uzgadnia z gł. księgowym stan zatrudnienia i funduszu płac, sprawdza pod względem merytorycznym listy płac.
- Przygotowuje dokumentację dla ZUS, odchodzących na rentę lub emeryturę i dokonuje rozliczeń z ZUS: m.in.: miesięczne deklaracje, zgłoszenia i wyrejestrowania pracowników, zaświadczenia Z-03, dokumentacje pracowników.
- Prowadzi na bieżąco rejestr biletów służbowych MZK i znaczków pocztowych, zwolnień chorobowych pracowników.
- Prowadzi sprawozdania elektroniczne dotyczące organizacji placówki – SIO.
- Przygotowuje Arkusz organizacyjny pracy przedszkola wraz z aneksami.
- Dokonuje zamówień towarów i materiałów.
- Prowadzi korespondencję przedszkola.
- Dokonuje archiwizacji dokumentów.
- Zakres czynności dotyczący wykonywania spraw kasowych.
- Przyjmowanie i wypłacanie należności na podstawie dokumentów źródłowych po uprzednim ich opisaniu i zaakceptowaniu przez:
- pod względem merytorycznym – osoby stwierdzającej celowość i zasadność wydatku,
- pod względem rachunkowym przez gł. księgowego,
- akceptowania dowodów do wpłaty przez gł. księgowego i dyrektora przedszkola.
- Prowadzenie raportów kasowych na podstawie dokumentów źródłowych.
- Naliczanie opłat za pobyt dzieci w przedszkolu.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych za pomocą kwitariuszy przychodowych.
- Bieżące wystawianie czeków gotówkowych, rozrachunkowych, sporządzanie poleceń przelewu i przekazów na podstawie dokumentów źródłowych.
- Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania.
- Podejmowanie gotówki z banku .
- Bieżące przekazywanie raportów kasowych i bankowych z obsługi elektronicznej do gł. księgowego.
- Wykonywanie innych czynności kasowych wynikających z obowiązujących przepisów oraz zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Opis zapłaconych faktur zgodnie z zamówieniem i celowością wydatku.
- Sporządzanie faktur VAT.
- Sporządzanie rejestru FV netto.
- Wymiar zatrudnienia: ¾ etatu
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności, stan zdrowia, staż pracy.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie w trybie postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą do Przedszkola nr 13 „Słoneczko” w Koninie do dnia 13.08.2019r. r. do godz. 15:00 na adres : Przedszkole nr 13 „Słoneczko”, ul. Pogodna 17, 62-510 Konin w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista do spraw pracowniczych w Przedszkolu nr 13 „Słoneczko” w Koninie” . Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu nr 13 „Słoneczko” w Koninie w dniu 14.08.2019r. o godz. 09.00.
Lista osób spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Przedszkola: http.//bip.p13.konin.pl dnia 14.08.2019r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Przedszkola i na tablicy informacyjnej w placówce w terminie do dnia 23.08.2019r.
Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Dyrektor
Przedszkola nr 13 „Słoneczko”
w Koninie
Jolanta Kokocińska
Załączniki
- Treść ogłoszenia (144.79 KB)
- Kwestionariusz osobowy (78.12 KB)
- Oświadczenie o niekaralności (100.25 KB)
- Oświadczenie o stanie zdrowia (94.26 KB)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (102.50 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Przedszkole nr 13 |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-07-31 |
Data publikacji: | 2019-07-31 |
Osoba sporządzająca dokument: | Jolanta Kokocińska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Daniel Wyderkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 406 |